|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ben nu ietske meer als 1 jaar bezig met dees muziek. sommige zullen het mss geen muziek noemen maar Rap/HipHop/R&b is nu eenmaal ook muziek
![]() kheb hier lang gelede al eens een post gedaan, een topic geopent maar ik heb in tussentijd over de 100 liedjes gemaakt, en ik denk wel dat ik moet durven zeggen dat het mij tog verbeterd heeft... nu zou ik wel graag jullie mening horen... www.nfluenz.com is mijn website met singles , 1 album, guestbook enzovoort.. ga eens even kijken. het nieuwste liedje op de site is 'Out To Get Mine'.. Danku, voor eventuele meningen hier en/of in mijn guestbook. |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Spelen jullie een intstrument?
Jep Zo ja, welke en hoe lang al? Piano, nu bijna 6 jaar Zitten jullie in een band/orkest? Nee, zou wel willen Wat voor muziek speel je ( het liefst )? Musical, soundtracks, pop, soms klassiek ![]() Krijg je les, of geef je misschien al les? Ik krijg les Willen jullie later je geld met muziek gaan verdienen? Ja, lijkt me super Zou je nog andere instrumenten willen leren spelen? Ja, viool en elektrische gitaar Wat betekent muziek voor jullie? Muziek is mijn alles ![]() |
![]() |
![]() |