Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 March 2007, 15:30   #1
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door koekje Bekijk Bericht
Hey klootzak, mag je zeker weten dat de meerderheid hier net het zelfde over jou denkt... ooh shit..nog zo een nutteloze reactie..
Dit is volgens mij wel jouw eerste post die ik zie met een hele zin erin. Én die ergens over gaat. (niet dat het nou zo hoogstaand is ofzo ) meestal is jouw post 1 nutteloos woordje of alleen maar " "
Oud 30 March 2007, 16:45   #2
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Dit is volgens mij wel jouw eerste post die ik zie met een hele zin erin. Én die ergens over gaat. (niet dat het nou zo hoogstaand is ofzo ) meestal is jouw post 1 nutteloos woordje of alleen maar " "
t'is ook niet de bedoeling dat het hoogstaand is.. zegt meestal toch wel al genoeg ? ik geef trouwens ook maar mijn mening, en jij gaat er niet over oordelen hoe ik mijn mening naar voor moet brengen. Is het misschien oo zo nodig hoogstaande, mooie, lange zinnen te vormen ?
Oud 30 March 2007, 16:51   #3
Babydress
Guest

Standaard

Citaat:
IDD! sorry koekje maar ik ben het hier wel mee eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2007, 16:56   #4
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
IDD! sorry koekje maar ik ben het hier wel mee eens.
awel ikke niet want in tegenstelling tot sommige, die 'zij' beter zouden zwijgen. Want als je eens een kijkje neemt in sommige topic's, waar er effectief meer nutteloze reacties zijn, vind ik het niet rechtvaardig dat er op mij gevit wordt, terwijl die andere nutteloze reachties van sommige eerder slecht geplaatst zijn en die van mij niet. Dus niet eerlijk
Oud 30 March 2007, 16:59   #5
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
awel ikke niet want in tegenstelling tot sommige, die 'zij' beter zouden zwijgen. Want als je eens een kijkje neemt in sommige topic's, waar er effectief meer nutteloze reacties zijn, vind ik het niet rechtvaardig dat er op mij gevit wordt, terwijl die andere nutteloze reachties van sommige eerder slecht geplaatst zijn en die van mij niet. Dus niet eerlijk
dude je hebt 2 soorten nuttelose post
grappig en niet grappig

als het grappig is heb je er wel wat aan, je moet lachen

Dat mis ik bij jou
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2007, 17:06   #6
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
dude je hebt 2 soorten nuttelose post
grappig en niet grappig

als het grappig is heb je er wel wat aan, je moet lachen

Dat mis ik bij jou
ooh, maar weees gerust ! ik lach, zoveel mogelijk trouwens...Maar toch blijf ik er bij, dat het tevens ook niet de bedoeling is om jou of anderen te doen lachen bij elke post van mij, want het is ook niet mijn bedoeling. en stel dat ik dan wel iets grappigs post, en je vindt het niet grappig, pech dan voor jou, misschien vinden het andere wel grappig, of misschien niemand, maar dit is dan maar pech voor ikke, maar ga aub niet vitten over mij he, er valt wel eerder over andere dingens te vitten hier op dit forum..
Oud 30 March 2007, 17:09   #7
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
ooh, maar weees gerust ! ik lach, zoveel mogelijk trouwens...Maar toch blijf ik er bij, dat het tevens ook niet de bedoeling is om jou of anderen te doen lachen bij elke post van mij, want het is ook niet mijn bedoeling. en stel dat ik dan wel iets grappigs post, en je vindt het niet grappig, pech dan voor jou, misschien vinden het andere wel grappig, of misschien niemand, maar dit is dan maar pech voor ikke, maar ga aub niet vitten over mij he, er valt wel eerder over andere dingens te vitten hier op dit forum..
gozert,
wil je het wel snappen?
ik vit niet op je, maar je posts zijn niet nuttig, mijne ook niet altijd. ik geeft toe! maar soms schijn ik wat te zeggen wat men leuk vind. en ik reageer niet in een serieus topic met alleen .
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2007, 17:12   #8
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

maar wie ben je wel om dit zeggen dan ? grr..en wie zegt dat andere het dan niet leuk vindt ? ook als is het missschien niet de bedoeling.weetje, tot nu toe ben je ook wel de eerst die daarmee afkwam hoor... maar alle dan
Oud 30 March 2007, 17:44   #9
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
kerel, wat loop je nou te zeiken. zelf zit je alleen maar: "fuck noobs, oh wat ben jij een noob omdat je een topic opent" terwijl je zelf krap 250 posts hebt. gaat echt nergens over ook al erger ik me dan aan jou, ik hou dan toch ook m'n mond dicht? laat die jongen lekker nutteloze posts neerzetten, is z'n goed recht, en het is geen forumvervuiling.
Oud 30 March 2007, 17:47   #10
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
kerel, wat loop je nou te zeiken. zelf zit je alleen maar: "fuck noobs, oh wat ben jij een noob omdat je een topic opent" terwijl je zelf krap 250 posts hebt. gaat echt nergens over ook al erger ik me dan aan jou, ik hou dan toch ook m'n mond dicht? laat die jongen lekker nutteloze posts neerzetten, is z'n goed recht, en het is geen forumvervuiling.
met nadruk op forumvervuiling, daar gaat het om..niet ikke.
Oud 31 March 2007, 00:02   #11
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ook al erger ik me dan aan jou, ik hou dan toch ook m'n mond dicht?
nee dat doe je dus niet
En @ koekje, ik zou het echt niet erg vinden als jij je mening naar voren brengt maar meestal/altijd zeg je alleen 1 woord of smiley.
Ik geef toe, mijn opmerkingen zijn vaak ook nutteloos maar ik maak af en toe nog een serieuze rectie. van jou heb ik er - sinds ik hier ben - maar 1 of 2 gezien
Oud 31 March 2007, 00:14   #12
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
nee dat doe je dus niet
ik wist wel dat deze opmerking zou komen. typerend voor iemand die de ander gelijk geeft
Oud 31 March 2007, 08:43   #13
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Citaat:
nee dat doe je dus niet
En @ koekje, ik zou het echt niet erg vinden als jij je mening naar voren brengt maar meestal/altijd zeg je alleen 1 woord of smiley.
Ik geef toe, mijn opmerkingen zijn vaak ook nutteloos maar ik maak af en toe nog een serieuze rectie. van jou heb ik er - sinds ik hier ben - maar 1 of 2 gezien
ik heb hier al meer serieuze berichten gepost dan dat jij in totaal al berichten gepost hebt. dus ni zeiken.

Berichting Regels