Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 March 2007, 09:14   #1
niks
Guest

Standaard Schuldig :(

Mensen ik zit met een probleem, ik heb sinds kort een superlieve vriendin waarvoor ik echt wat voel. We hebben al wat seksueele handelingen gehad. Echter nu is zij afgelopen carnaval verkracht/aangerand, en ik voel me enorm schuldig erover, dat ik haar niet kon beschermen.

En ik voel me ook enorm schuldig als wij de daad zouden verichten,
ik weet bijgod niet wat ik meot doen, en als ik er met haar over probeer te praten wordt ze boos omdat ze het wilt vergeten.

En ik ben ook onzeker erover dat ik nog maagd ben 18, en zij heeft al wat meer ervaring daarop. Heb ik met haar over gehad en ze zegt dat het niet erg is, maar ik heb wel een raar gevoel eroveer.

Daarnaast ben ik ook bang dat ze dit nog een keer doen, omdat ze het niet wilt melden, en ze wilt dat ik die keuze respecteer (ik wil zelf dat ze aangifte doet :/)

Ik word hier zwaar depresief van en ik wil niet dat dit onze relatie kan kapot maken. Ook al ben ik nu ook ineens bang dat ze vreemd gaat, gemixte gevoelens boosheid, liefde, verdriet alles voel ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2007, 11:48   #2
Kooluh
Guest

Standaard

hmm k denk dat als ze aangerand is dat ze weinig zin heeft in seksuele dinge enzo, probeer heel lief en zacht tegen haar te doen tenminste dat lijkt mij het beste.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 16:49   #3
little girl
Guest

Standaard

Ik zou me niet zo schuldig voelen je kunt niet de hele tijd bij haar zijn en der op der nek zitten.
Shit happens.
Je moet misschien een beetje uitkijken hoever je gaat. Daar kun je gelukkig vast wel over praten.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 17:42   #4
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Ik begrijp jouw sitatie..in die zin, dat je jezelf depressief zou gaan beginnen voelen, door het feit dat ze niets wilt doen. Ik maakte onlangs iets gelijkaardigs mee. Mijn vriendin zit in een reddingsclub. Op een avond kreeg ze privé les. Die volledig uit de hand liep. De lesgever begon heel aantastelijk te doen...Ze maakte hem duidelijk dat hij verkeerd was, toch deed hij voort...

Toen ze me dit vertelde voelde ik me rot, triest, slecht...gewoon niet goed. Ik heb er niets kunnen aan doen. En ik was er niet bij om er iets tegen te doen. En dit is opzich al genoeg om je er slecht bij te voelen, en ook omdat het aan iemand overkomt, die je graag hebt. Maar je moet weten,... ik was er niet, en dat was dan ook zo, ik kon er ook niet bij zijn. punt uit,..wat gebeurd is is jammer genoeg gebeurd. Tijd terug draaien gaat (- tot nu toe nog niet, ik en een klasgenoot gaan zo een machien in elkaar steken) niet.

Ik heb me bij kwaad gemaakt, omdat ze het niet wou vertellen aan haar ouders,..maar het was verkeed van mij, want het is aan haar om te doen wat ze het best denkt te doen. Ze wou het ook vergeten, en dus wou ze er niets meer over zeggen,maar voor mij ging dit zomaar niet. Ze heeft hetaan de kop van de reddingsclub verteld, die hij het nodige zal doen om ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurd. Dit had ze me beloofd...het is in orde gekomen.

nu jah, onthou gewoon dat wat gebeurd is, is gebeurd. En daar kan je jammer genoeg niets meer aan doen. Je kan haar ook niet verplichten om er gedurend over te prate, zet je eens in haar plaats...het valt zeker te begrijpen dat je zoiets wilt vergeten. Maar je moet haar wel 1 ding duidelijk maken, niet alleen zij loopt gevaar, maar ook andere meisjes. Maak haar duidelijk dat die persoon het echt niet waard is ,om er zomaar van door te gaan, want nu heeft die man in gedachten dat hij alles mag, ze gaan het toch niet aan de grote klok hangen.Wel neen, dat gaat zomaar niet.
Oud 3 April 2007, 09:19   #5
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door koekje Bekijk Bericht
nu jah, onthou gewoon dat wat gebeurd is, is gebeurd.
Wat een walgelijke uitspraak
Het is geen picknick die verkeerdliep, dat meisje is verkracht, en als ze niet geholpen word kan ze er eenserieus trauma aan over houden

Ontopic

Gozert jij moet je niet schuldig voelen omdat 1 of andere teringlijer z`n poten niet thuis kan houden.
Maar probeer haar iig aangifte te laten doen en haar hulp laten zoeken. als ze dat neit wil zou ik persoonlijk (voor haar eigen bestwil) met haar ouders gaan praten.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 09:33   #6
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Interpreteer jij het maar naar je zin,...walgelijk of niet.
Oud 3 April 2007, 11:16   #7
niks
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Het is geen picknick die verkeerdliep, dat meisje is verkracht, en als ze niet geholpen word kan ze er eenserieus trauma aan over houden

Ontopic

Gozert jij moet je niet schuldig voelen omdat 1 of andere teringlijer z`n poten niet thuis kan houden.
Maar probeer haar iig aangifte te laten doen en haar hulp laten zoeken. als ze dat neit wil zou ik persoonlijk (voor haar eigen bestwil) met haar ouders gaan praten.

Dat zou ik dolgraag doen, en ik heb ook zelf dat enkele keren aangegeven. Maar ze wilt het echt niet, en ik ga me heel schuldig voelen als ik seks met haar ga hebben denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 11:31   #8
insanity
Banned

insanity's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niks Bekijk Bericht
Dat zou ik dolgraag doen, en ik heb ook zelf dat enkele keren aangegeven. Maar ze wilt het echt niet, en ik ga me heel schuldig voelen als ik seks met haar ga hebben denk ik.
ddan ga je naar haar ouders, dan maar zonder haar toestemming. voor eigenbestwil.
Oud 4 April 2007, 11:39   #9
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Sorry dat ik ook even offtopic ga maar inderdaad wat een walgelijk kut uitspraak. Echt, oprotten hier koekmongool.
Oud 4 April 2007, 11:40   #10
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Sorry dat ik ook even offtopic ga maar inderdaad wat een walgelijk kut uitspraak. Echt, oprotten hier koekmongool.
Oud 4 April 2007, 12:19   #11
insanity
Banned

insanity's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
.

Citaat:
Origineel gepost door koekje Bekijk Bericht
Lach maar, maar die uitspraak van je was gewoon walgelijk en van mij mag je dood.
Oud 4 April 2007, 12:34   #12
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Citaat:
.

Lach maar, maar die uitspraak van je was gewoon walgelijk en van mij mag je dood.
serieus ? nou dan...
Oud 4 April 2007, 14:45   #13
hegje
boooooooooooooooooooring

hegje's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar hegje
Exclamation

doe eens lief tegen elkaar he. hij vindt het leuk, jullie niet. BOEIE! het is al erg genoeg dat ze aangerand is, moet er dan ook nog gescholden worden en iemand vermoord
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels