|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Girlpower!!
|
![]() Citaat:
Ik doe dit omdat ik moet van mezelf! Het iseen rust om jezelf aan te kunnen, om te weten dat jij sterker bent dan alles om je heen!
![]() |
#3 | |
I <3 Leiden.
|
![]() Citaat:
![]()
16:22 Chiw: you will all see 16:22 Mork: not all 16:22 Mork: stevie wonder wont |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Girlpower!!
|
![]()
Neej, want je blijft sterker dan dat gevoel, jij moet het van jezelf.. niet van een of ander gevoel.. En ik snap best dat het heel onlogisch klinkt hoor voor mensen die het niet snappen, en eigenlijk valt het ook niet te snappen, ik weet alleen dat ik me op zo'n moment echt sterk voel.. omdat ik dan al mijn emoties kwijt kan op één ding..
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#6 | |
Girlpower!!
|
![]() Citaat:
Ik had geen hekel aan mezelf, af en toe wel, maar meestal niet. Had teveel dingen waar ik geen controle over had, dingen die gebeurde waar ik niks tegen kon doen of waar ik de hand niet meer in had. En dit kon ik zelf doen, dit was iets van mij, niemand die het wist, niemand die mij tegen kon houden. Dit was iets dat mij sterk maakte om die dag daarna weer door te komen!