|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Über Mensch
|
tuurlijk ik heb ook voldoende alts
Die zitten op Bloodscalp (2 horde), Auchindoun(1 Horde), Bronze Dragonfligth (1 Horde) en op Haomarush (4 allied)
|
|
|