men vriendin werd over laatst lastig gevallen door een vriend van de familie...
die gast is 45 jaar,en omdat men vriendin paardrijd,en haar paard gestorven is een paar maand geleden,kon ze niet meer rijden.Toen kwam die kerel op het toneel,met zijn Filipijnse vrouw(postorderbruid ofzo) en 2kleine kinderen.Omdat die kinderen nog niet goed kunnen rijden,mocht men vriendin met hun paard rijden,wat ze schitterend vond.Nu heeft haar familie ook een nieuwe auto gekocht(welja,tweedehands) en ze zijn hem aan het opknappen,waar die gast mee aan het helpen was.Dus hij was constant bij hun thuis.Nu was ze de laatste x gaan rijden met hun paard,en het duurde 3uur tot na de les voordat ze terug thuiskwam.Men vriendin is op zoek naar een brommer(een Honda Dax) en hij helpt haar met zoeken op het internet.Maar toen zei hij tegen haar,bij hun thuis toen hij iets gevonden had van"kom eens op mijn schoot zitten" Tegen haar zin deed ze dat dan maar en 10minuten later zegt die kerel dat ie een stijve heeft...
Verder is er niets gebeurd,maar men vriendin was wel aan het bibberen toen ze thuiskwam.Verder probeerde hij ook te stoken tussen ons,en ons uit elkaar te halen,noemde hij me een leegloper,schooier en loser.Toen haar moeder hoorde van wat hij over me zei,is hij buitengegooid,en niet meer binnengekomen...Dat was 3dagen geleden,en haar ouders weten nog steeds niet van het incident van bij hem thuis.Ze durft het niet zeggen,maar de volgende x dat ik bij haar thuis ben,gaan we het samen vertellen.
Mja...dat gebeurt nu eenmaal,ik vind het gewoon ziek