|
|||||||
| Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Lid
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
|
Het slaat echt nergens op. In de 4jaar dat ik op het VMBO zat, zaten er echt geen luie mensen/mensen met problemen bij mij in de klas op een enkeling na.
__________________
Yohoo |
|
|
|