|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ook niet iedereen gelooft wetenschap blind ![]() Ik zeg ook niks over kwakzalvers ofzo, maar over bidden. En mensen die je daarbij helpen. Mensen gaan niet naar zo'n dienst met het idee daar beter te worden maar gewoon te zien wat er gebeurt. Helaas zijn jullie te opervlakkig meer te geloven dan wat je ziet of waar rechtstreeks bewijs voor is. Ook proberen mensen zoals jullie overal een simpele (vaak onmogenlijke) oplossing voor te bedenken. Het zou kunnen dat het christendom 1 van die oplossingen is om terug te komen naar het hoofd onderwerp van deze topic, maar dan is het wel heel vreemd dat het ook echt werkt (in verband met genezen en gevoelens) vinden jullie niet? |
|
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Banned
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst aangepast door Pakspul : 6 June 2007 om 13:03 |
||||
![]() |
![]() |
#3 |
aber, warum?
|
![]()
Met een mager 'kan niet' win je in debatten geen prijzen (niet dat ik het wel geloof, om zomaar wat massa uit het niets te toveren heb je behoorlijke apparatuur nodig volgens mij
![]() Dat is het dus precies niet (zegt hij). Apollo (alleen de naam is al ketterij!), ik vind alleen een bewering van jou niet echt rechtstreeks bewijs. Op jou na heb ik er nog nooit van gehoord. Je zou toch denken dat zulke medische mirakels wel het nieuws halen?
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
jah, mijn internet naam is gewoon omdat ik nix beters wist te verzinnen ![]() En over het nieuws, dit soort dingen worden wel genoeg in documantaires (hoe schrijf je dat? o_O) genoemd, en het komt niet in het nieuws omdat de overheid dat niet goedkeurt. Ik weet niet waarom maar het is zo. Als je contact zou zoeken met christenen zul je dit soort verhalen veel vaker horen horen hoor. Iniedergeval bij protestands christenen. (dit vind ik al een stuk beter discusiëren ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |||
aber, warum?
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor een uitgebreide versie (incl BDE's), zie de Engelse versie. 'Uiteraard' staat er op beide taalversies dat er geen concreet wetenschappelijk bewijs voor is (al moet je voor de bronnen daarvoor zelf maar kijken).