Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 5 July 2007, 11:26   #20
boefje01
Guest

Standaard zelf meegemaakt

ik ben 20 jaar en ik ben zelf meerdere malen verkracht door onder andere mijn toenmalige vriend. Ik weet zelf hoe moeilijk het is om je daarover heen te zetten. Ik heb zelf uiteindelijk geprobeerd zelfmoord te plegen omdat het mij heel erg dwars zat. Ik was toen ook bang voor knuffelen en gewoon normale aanrakingen, het was voor mij ook heel moeilijk om nee te zeggen. Ik leer nu langzaam aan dat beide personen van sex moeten genieten en dat is voor mij nog heel moeilijk. Ik weet ook dat mijn vriend het moeilijk vind dat nog niet alles kan maar hij accepteert het meestal wel. Volgend jaar willen we gaan trouwen en ik hoop zelf dat hij er geen sijt van krijgt omdat hij met iemand die is bepaalde sexuele dingen niet kan of het moeilijk vind. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is en mensen mogen me alles vragen ook via de mail enzo.

groetjes boefje
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels