|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#34 |
|
Prima
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
|
Ik heb me aangemeld Wouter, het is nog een beetje klein. En ik begrijp nog niet hoe ik extra geld kan krijgen? Waarschijnlijk door races te winnen.. Maar er is nog niemand om te racen?
|
|
|
|