|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
little_angel
|
hallo
momenteel kan ik er beter mee leren leven dat ik hem niet zie maar ik hou nog altijd van hem en het gaat lang duren voor dat weg gaat ![]() ondertussen heb ik al me proberen te fixeren op andere en dat lukt ook al redelijk maar ja nog steeds niet de ware niet gevonden die hem vervangt ik blijf nog altijd voorzichtig als het over liefde gaat omdat ik de rottigste momenten en dagen van liefde zag, op naar die mooie momenten merci voor de tips ![]() ik denk trouwens dat het de eerste keer is voor mij dat het zo moeilijk is om iemand los te laten
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
hallo , ik heb net een relatie an 9 maand achter de rug
we konden altijd goed bij elkaar vinden . maar het probleem is dat zij een druk leven heeft . maae we zagen elkaar toch 2 keer in de week , opzich genoeg maar na 4 maanden had zij al eens twijfels maar dar zijn we sterker uitgekomen . nu heeft ze net weer zo een drukke periode . en zegt dat ze mij meer ziet als een vriend dan als lief , maar we kunnen nog heel goed lachen enzo en ze is altijd al iemand geweest die over alles twijfeld , en als ik dan zeg we zullen een pauze neme en nog binnen een maand of 3 afspreken , waarop ik zei van , ja en mss komen we dan trug samen , waarop zij dan ja da kan zeker zijn . wat moet ik juist doen en zeker niet doen op dit moment
|
|
|