|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik zoek al een tijdje naar de partituren van Pearl Harbor Tennessee, En nu heb ik ze eindelijk gevonden! Zou jij mij die kunnen bezorgen? Ik hoop van wel! Dit is men e-mail adres; kaat.desutter@skynet.be Kus, Kaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hey iedereen, heeft iemand misschien de bladmuziek voor piano van een van de volgende nummers:
- Maria Mena, Just hold me - Kelly Clarkson, A moment like this - Dido, Thank you Please sturen naar Dharyna@hotmail.com, super bedankt! Kusjes Rianne |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
hoihoi,
ik zou graag de partituren van *mika - relax/ take it easy *mika - grace kelly *guus meeuwis - op straat *guus meeuwis - het is een nacht willen. Als iemand die naar me zou kunnen e-mailen zou dat super zijn!!! snijders_ilya@hotmail.com alvast hardstikke bedankt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
zou je de partituren kunnen geven voor saxofoon van : * pirates of the carribean:he's a pirate * eye of the tiger (rocky III) * james bond theme * my heart will go on * marco borsato: rood * pink panter * rihanna: unfaithful * robbie williams-angels * zombie stuur naar stientjeh@hotmail.com dankjé |
|
![]() |
![]() |