|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||||||||
Guest
|
![]() Citaat:
-------------------------------------------------------------- Citaat:
--------------------------------------------------------------- Citaat:
-------------------------------------------------------------- Citaat:
---------------------------------------------------------------- Citaat:
----------------------------------------------------------------- Citaat:
------------------------------------------------------------------- Citaat:
------------------------------------------------------------- @ Denim_mouse Angels - Robbie Williams Complicated - Avril Lavigne Fallin - Alicia Keys Foolish games - Jewel Hou me vast - Volumia Sorry seems to be - Elton John Beautiful - Christina Aguilera I would stay - Krezip Killing me softly – Lauryn hill -----> Van charles fox?! everything - michael buble ^^^^^In je mailbox! ----------------------------------------------------------- Citaat:
Laatst aangepast door ~Mirrin~ : 23 September 2007 om 19:32 Reden: Omdat ik toch maar besloten heb 't af te maken... |
||||||||
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Okee.. Heb nu geloof ik alle nummers van hierboven die ik had verstuurd.. Wil je een van deze nummers MAIL ME DAN! Is handiger dan op forum, en pbtjes lees ik waars. niet..
Mensen.. Volgens mij heeft niemand het afgelopen jaar nog wat van pianomateur ontvangen.. maargoed.. Zoek je een redelijk bekend nummer, STUUR EEN MAIL! (pbtjes raad ik niet aan.. eer dat ik DIE lees ben je ook een jaar verder..). En ('t kan aan mij liggen) maar volgens mij is relax, take it easy nog nergens online aan 't circuleren... Dus.. heb je iets nodig, stuur een mail, want hoogstwaarschijnlijk heb ik het wel (onder voorbehoud hea.. ![]() Groetjes, Mirrin Mirrinsnel@gmail.com Laatst aangepast door ~Mirrin~ : 23 September 2007 om 19:34 |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zag dat je Vanessa C. - A thousand mile had, wil je deze ook naar mij sturen? heb je trouwens ook bladmuziek voor de klarinet en/ of de blokfluit? groetjes Adinda adinda_adin@hotmail.com |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Hey!
![]() ik ben op zoek naar de bladmuziek van de liedjes die hier onders staan voor op de piano. heeft iemand die misschien voor me? Ik moet ze spelen op een feest binnekort dus graag zo snel mogelijk. mail maar naar anne-hockeyster@live.nl Lucie Silvas - What you're made of Do - Heaven Robbie Williams - Angels Alvast bedankt! xx Anne |
![]() |
![]() |