|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen. We praten wel eens op msn enzo. Nu wil ik hem eigenlijk vragen om een keer iets leuks te gaan doen. Maar hij gaat ook veel met een meid om die hij al een tijd kent ze bellen vaak ect. Dus waar ik over in zit zijn het gewoon goede vrienden of misschien ook wel meer... Wat zouden jullie doen? alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
gewoon proberen,
even een beetje vissen waar hij van houd, films ofzo? en dan laat je hem gewoon aan de praat. laat hem maar vertellen wat hij dan leuk vind voor films. dan kun je hem uitnodigen om een keer bij jou thuis een filmpje te kijken. Of in de bios, dat is voor hem niet gelijk zo van ( ze wil met me daten)! en dan gewoon lekker doen of dat jij die film ook helemaal geweldig vind ![]() kunnen jullie gezellig kletsen. misschien daarna nog naar cafeetje ofzo. kom je er vanzelf achter. en als ie geen zin heeft om met je af te spreken dan gewoon proberen te vergeten. dan kom je vanzelf wel iemand tegen die jou helemaal geweldig vind en dan hoef je niet eens moeite te doen om hem te versieren. iig suc6 ermee !! |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Dankje voor de tips ga er zeker wat mee doen!
|
![]() |
![]() |