Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 November 2007, 15:57   #1
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?

Zeespons's Avatar

Standaard

Eerst in de pubertijd zeuren over een beugel. daarna alsnog metaal door je tong heen laten halen.

Of ik het lelijk vindt? mnee niet echt. bij de navel vindt ik ook niet lelijk. Op andere plaatsen vindt ik het er niet uitzien.
Oud 28 November 2007, 08:58   #2
JustMeYouKnow
Guest

Standaard Wat voor piercing?

Mensen ik heb echt advies nodig!!!
Ik zit nu zeker al een jaar te tobbe over wat voor piercing ik nu eigenlijk wil.
Een piercing voor in het gezicht, een neus piercing wilde ik toen ik een jaar 9 jaar was. Daar ben ik nu dus wel op uitgekeken Een wenkbrauw piercing is niks voor mij. Nu vind ik een tongpiercing wel gaaf maar ik ben bang dat ik dadelijk last krijg met communiceren & zingen! Een lip piercing is opzich ook best vet alleen ik zou echt niet weten op welk plekje van mn onderlip ik hem zou willen zetten . Ik heb best dunne lippen dus ik zou niet weten wat nu mooi zou zijn.. Mensen ik weet het echt niet, help mij a.u.b.
Alvast bedankt!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 11:00   #3
alyssia__x
Liefde-is

alyssia__x's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JustMeYouKnow Bekijk Bericht
Mensen ik heb echt advies nodig!!!
Ik zit nu zeker al een jaar te tobbe over wat voor piercing ik nu eigenlijk wil.
Een piercing voor in het gezicht, een neus piercing wilde ik toen ik een jaar 9 jaar was. Daar ben ik nu dus wel op uitgekeken Een wenkbrauw piercing is niks voor mij. Nu vind ik een tongpiercing wel gaaf maar ik ben bang dat ik dadelijk last krijg met communiceren & zingen! Een lip piercing is opzich ook best vet alleen ik zou echt niet weten op welk plekje van mn onderlip ik hem zou willen zetten . Ik heb best dunne lippen dus ik zou niet weten wat nu mooi zou zijn.. Mensen ik weet het echt niet, help mij a.u.b.
Alvast bedankt!
met zingen en praten heb je aleen de eerste week een beetje last als je daarna gewoon een kort staafje neemt is er niets aan de hand...ik heb ook een tongpiercing...

Berichting Regels