|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Een weekje geleden kwam ik een jongen tegen op mn werk. Ik had toen nog steeds een vriend, maar de relatie ging slecht. Die jongen die ik tegenkwam, is een jongen die ik me altijd al heb voorgesteld.. een perfecte jongen. Elke keer dat ik hem sprak, en zag, voelde ik dingen in mn buik die ik als.. " bezette dame " niet hoor te hebben.. dus ik heb mijn relatie na 8 maanden beeïndigd. Het was best wel moeilijk, maar ik kan hem niet aan het lijntje houden. Die jongen, waar ik nu echt een crush op heb, is 21 en ik ben 17. Het is niet mn bedoeling om meteen maar met hem te gaan nemen, maar ik wil hem gewoon een lange tijd zien en spreken. Mijn ouders doen zo moeilijk over zijn leeftijd, ze dreigen me het huis uit te zetten en alles. Terwijl ik echt gek op hem ben, en hij ook op mij. Hij heeft zelfs mn moeder een bericht op hyves gestuurd en wilt met mn ouders praten.. maar ze doen echt heel moeilijk.. is dat dan zo erg? 17 & 21? als je hem zou zien en zn manier van doen zou achterhalen, zou je hem echt niet als een 21jarige zien..
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
F0rum God +
|
![]()
Ik heb altijd ondervonden dat liefde zich niet laat begrenzen door dingen als leeftijd. Volg gewoon je hart meid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ja idd...
17 .. 21 .. 4 jaartjes verschil.. what the hell maakt dat nou uit.. mijn nicht is ook 17 en haar vriend is 22 en zij wonen nu al bijna samen.. |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
topic 74389275847584 over dit onderwerp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ja zo ongeveer..
|
![]() |
![]() |
#6 |
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]()
Wat aardig van hem.
4 jaar op die leeftijd lijkt mij geen probleem.