|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
beste pianomateur
zou jij alsjeblieft deze liedjes uit jou lijst naar mij willen sturen het zijn er een boel en ik heb misschien dan voor jou ook een aantal liedjes die niet in deze lijst staan maar weet niet of je ze wil zou je plies willen reageren en natuurlijk sturen ![]() Angels Robbie Williams Complicated Avril Lavigne Het is een nacht Guus Meeuwis Nobody’s Wife No doubt Per spoor Guus Meeuwis Titanic Celine Dion Wherever you will go The Calling Belle en het beest Disney I would stay (slechte versie..) Krezip I’m with you Avril Lavigne She’s the one Robbie Williams Tomorrow Musical Annie xx. Annemarijn xx._annemarijn@live.nl Laatst aangepast door steekeltjuh : 20 December 2007 om 18:53 Reden: e-mail adres stond verkeerd |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Haay, ik ben op zoek naar I will survive vanGloria Gaynor, heeft iemand misschien een goeie versie hiervan??
dringend nodig! judithimmink@gmail.com |
|