|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |||
Banned
|
![]() Citaat:
Oftewel, jij blijft niet langer dan een maadn hier hangen, en dan ga je jankend terug naar mama. omfg, wie leefde er ook alweer op zijn eigen eilandje? ![]() Citaat:
![]() Sukkel, je gelooft zeker ook nog in sprookjes ![]() kom op joh, je kan veel beter. trouwens, je favoriete politieke partij is zeker de SP of groenlinks? Citaat:
dat je niet door hebt dat ik hier veel meer kan maken dan jij. En als je me niet gelooft, we zullen zien ![]() kijken wie het langst hier nog rondloopt? |
|||
![]() |
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Niet zo zielig doen en kom van die kast af. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() ik HEB gelijk, jij bent alleen het type dat niet tegen het verlies wat er geleden is kan. en ja ikdoe het goed, beter dan jij. zit hier al ff en kan het met iedereen vinden tot nu toe, jij dan? ne jawel, je praat als een boomknuffelaar en die stemmen meestal groenlinks of SP dus heeft het er wel wat mee te maken, ik wou weten tot welke club je behoort schaap ![]() ![]() We maken een deal, ik kom van de kast af en jij rot op? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Lid
|
![]()
Tering... Nogsteeds dit topic...
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||