Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Eten & Drinken
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Eten & Drinken Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap hap hap, slok slok slok... You know what to do!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 31 December 2007, 10:34   #1
Melanie_DB
Melanie_DB

Melanie_DB's Avatar

Standaard

Dag Diede

Lees je mijn ervaringen bij "Eten & Drinken", alsjeblieft? Je zal zien dat ik 44 kg weeg (ben helemaal niet groot). Ik voeg daar nog een paar dingen aan toe:
- 4 jaar geleden woog ik 60 kg & sindsdien ben ik beginnen te diëten. Nu weeg ik dus nog 44 kg. Ik ben best wel trots op mezelf, want nu kijken jongens meer naar mij & zeggen dat ik er knap uitzie. Toen ik 60 kg woog, vonden mensen (familie, vrienden, kenissen...) me niet dik.
- Ik eet wel, maar enkel 't minimum. Ik wil geen boter eten of andere voedingswaren die vetten bevatten.
- Ik braak (nog) niet.
- Ik begin te wenen als ik eraan denk dat ik wat kilootjes kan bijkomen. Gaat anorexia gepaard met (lichte of zware) depressie?
- Kan het zijn dat ik door de stress ook vermager? Ik heb vorige week 1 stuk taart gegeten (ter vervanging van een maaltijd), maar ik ben niet aangekomen, integendeel. Is het mogelijk dat ik toch vermager & niet speciaal op mijn voeding let door veel stress?
Bedankt voor je reply.

Lieve groetjes & een prettig eindejaar!
Melanie
-XXX-
Melanie_DB is offline  

Berichting Regels