Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 2,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 31 December 2007, 11:44   #19
Denathy
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Untouchable Bekijk Bericht
Het ligt gewoon aan de persoon waar je tegen praat. Als diegene eerlijk is etc. en gewoon dingen tegen je zegt die diegene ook in het echt zou zeggen dan komt dat wel goed. En als je iemand z'n stem wilt horen kun je gewoon een keertje bellen, of je zet gewoon je mic aan of whatever...

Ik ken genoeg mensen die ik eerst via internet heb leren kennen en daarna ontmoet heb die precies hetzelfde waren als dat ik ze online sprak... Dus wie zegt dat je iemand niet kunt leren kennen via MSN? Kan wel, ligt aan de instelling van de andere persoon.
juist ja en hoe weet je dat iemand eerlijk is via msn? ... dat weet je niet! je zegt het zelf al. En je zegt al ze blijken in sommige gevallen ook daadwerkelijk zo te zijn.. Dat het per persoon verschild en daarom zeg ik dat het over het algemeen gezien niet kan. Je zult iemand eerst moeten zien voordat je weet of diegene wel echt zo is!! Ik heb al verschillende malen gezien dat mensen dus erg anders zijn dan ze zich op msn voordoen...

In eerste instantie is msn een goed middel om elkaar oppervlakkig te leren kennen. Echter je moet elkaar in het echt toch wel zien hoor wil je weten hoe diegene daadwerkelijk is.

btw sorry dat ik het zeg maar wie zit er nu te wachten op een msn / sms / bel me relatie? doe ff normaal
Denathy is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels