Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 January 2008, 10:26   #1
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Moet je jezelf eens gaan afvragen of je wel met z'n dom wijf om wilt gaan, als het dus al een herhaling is en als dat wicht het ook nog niet door heeft.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 14:09   #2
Jashua
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Moet je jezelf eens gaan afvragen of je wel met z'n dom wijf om wilt gaan, als het dus al een herhaling is en als dat wicht het ook nog niet door heeft.
Ze is geen dom wijf! Ik denk dat ze ook wel weg zou wille gaan maar ze zit in n nogal lastige situatie aangezien ze bij hem woont ik weet niet of ze ergens anders kan wonen ze heeft n heftige ruzie met haar ouders begreep ik, ze is slim genoeg om te wete hoe mense zijn alleen kan ze niet veel kanten op ik probeer haar altijd te steunen zij heeft haar hele leven in de woonplaats van haar vriend dat is nogal verneukt als je het mij vraagt

daarom denk ik steeds erover na om met advies te komen om haar toch weg te duwen van die vriend zeg maar, gemeen advies zou je het kunnen noemen met n aardige bedoeling. Alleen heb ik daar niet zoveel ervaring mee ik ben er niet dol op om relaties te breken zelfs zijn ze slecht en zo.. ik wil alleen dat ze gelukkig is het hoeft niet bij mij te zijn persee, tuurlijk zou ik dat wel willen maar op dit moment ziet ze r niet gelukkig uit

ik ben niet bang om iemand de liefde te verklaren, nerveus en zenuwachtig , ja tuurlijk is normaal, de enigste reden dat ik nu niks doe is omdat ze dus al een relatie heeft, ik durf niet zo goed tusse relaties te komen zei ik dus al

Laatst aangepast door Jashua : 2 January 2008 om 14:15
Jashua is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels