|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Toen zei de HERE: "Ik kan mijn Geest niet langer in de mens laten wonen, nu hij zich zo heeft misdragen. Ik geef hem nog 120 jaar om van zijn boze weg terug te keren." Hij geeft ze nog een kans om ze terug te keren tot god. De tijd die hij daarvoor geeft is 120 jaar. Noach deed zijn best om te leven zoals god dat wilde, dus redde hij hem. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Het probleem blijft dat als je incest doet je misvormde kinderen enzo krijgt. Wat ook een van de redenen is waarom het verboden is.
#3 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
Genesis 6:3 3 Then the LORD said, "My Spirit will not contend with man forever, for he is mortal; his days will be a hundred and twenty years."
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Maar even over die zin, daarmee wordt bedoelt dat hij de mensen nog een kans geeft in die 120 jaar. Want toen god dat zei was noach 480 jaar en de zondvloed kwam toen hij 600 jaar was. 480 +120 = 600. Laatst aangepast door Sick Boy : 16 January 2008 om 11:22 |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
En volgens mij heeft hij het helemaal niet over mensen nog een kans geven. Er staat alleen dat hij besluit dat mensen maar 120 jaar worden. En verder op staat dan geschreven dat hij de mensen beu is en ze allemaal zal vermoorden. Maar dat is nadat hij gezegd heeft dat ze maar 120 jaar worden. En daarbij hoe kun je mensen de kans geven om hun leven te beteren zonder dat je het ze verteld.
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
Welke idioot heeft sowieso verzonnen dat mensen ouder dan 150 kunnen worden.
![]()