|
|||||||
| Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
en amnesia mag me niet nee.. boeie ben ik wel gewend heb ik geen last van.. k wens m veel succes
trouwns: THE_DARKNESS is tenminste normaler want die kat andere personen niet zomaar af jopie trouwns ook niet dus ff iedereen die de laatste tijd zo iri is: FLIKKER OP VAN DEZE SITE STELLETJE KLEUTRS>>> en waarom zou ik dom zijn ? en dat allemaal door 1 domme dubbelpost.. onee 2 ben nog nieuw slimmert.. jij was cker perfect toen je achter de pc voor t eerst op een site zat waar je ff niet veel van snapt omdat je *********** niks van snapt !! zo ! weet je dat ff met alle respect: wat ben jij een kinderachtige iritante *** kleuter amnesia..want je hoeft me niet zwart te lullen want jouwe heeft die kleur ofnie dan ? en je hebt dus een prbleem met jezelf ! muaha denk na !
|
|
|
|
#2 | ||||||
|
Banned
|
Kom je daar nu pas achter?
Citaat:
![]() Citaat:
Flikker jij maar lekker op ![]() Citaat:
En het feit dat je een groentje bent, betekent nog niet dat je een vrijpas tot dubbel posten hebt ![]() Citaat:
Maar ik ben in ieder geval beter dan jou ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik herhaal, Conclusies trekken is dom ![]() En ga nu maar weer iemand zoeken van je eigen IQ. Daag
|
||||||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Kiwiplatformist
|
Citaat: