Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 22 March 2008, 11:47   #1
nitraM
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door FrankvDoorn Bekijk Bericht
Dank voor de tip, schat. Ik zal er in het vervolg op letten. En sorry Martin, je hebt gewoon gelijk. Ik zal het niet meer doen, hoop dat ik je niet te veel pijn heb gedaan? Fijne dag nog!

Oja, succes met eieren zoeken morgen! Het zal bar weer zijn dus koop in ieder geval watervaste eierverf!
whahahahaha als ik eieren ga zoeken dan heb ik geen watervaste verf nodig mongool dat heb ik pas nodig als ik ze zelf zou gaan verstoppen,,, whahahaha irritant en DOM
nitraM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2008, 11:52   #2
FrankvDoorn
Allemansvrind

FrankvDoorn's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door nitraM Bekijk Bericht
whahahahaha als ik eieren ga zoeken dan heb ik geen watervaste verf nodig mongool dat heb ik pas nodig als ik ze zelf zou gaan verstoppen,,, whahahaha irritant en DOM
Gedouched en ontbeten, zie ik? Je bent scherp, Martin!

Hoewel wij hier thuis vaak met z'n allen eieren schilderen. Tenminste, vroeger. En nu zegt m'n moeder "jullie moeten allemaal één ei schilderen". Die we vervolgens niet verstoppen, die tijd is passé. Maar waarmee ik dus wil zeggen dat het niet persé noodzakelijk is dat de verstopper de eieren verft. Dit kan best een gezamenlijke activiteit zijn, waar de zoekers ook aan deelnemen.

Berichting Regels