|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
volgens mij vertelt hij jou alles he?mischien ziet hij jou gewoon als een goede vriend en onthoud vriendschap is altijd sterker dan liefde de liefde raak je kwijt en vriendschap kan wel eeuwig duuren
|
![]() |
![]() |
#2 |
little_angel
|
![]()
Gisteren heb ik vernomen dat hij wel degelijk een vriendin heeft en nu breek ik ff.
Telkens wanneer hij erover begint of iets van verneem dan is het net of ik hem ga verliezen, ik wil hem niet verliezen.!! Ik wil dat hij wat closer wordt met mij, en gewoon een vriendschappelijke knuffel kan geven, daar verlang ik ook eens naar, het moet niet meer zijn. Hij is mijn beste vriend en soms is het net of hij me wilt knuffelen maar dat hij niet durft, en ik wil hem dan ook zo knuffelen maar we doen beiden niets... Hij betekend zoveel voor mij, en ik wil niet te jaloers reageren, want dan gaat hij me raar vinden en misschien wel niets meer tegen mij zeggen. Hij zegt da hij zijn donkerste geheim kan vertellen als ik em een gesprek met een jongen doorstuur, daar staan geheimen iin die hij niet eens wist dat ik ze had enal. Maar ik ben gewoon nog niet klaar da hij weet op wie ik nog allemaal ik een oogje op had in het verleden en op wie nu, (hij!) en ik denkt dat hij me daardoor ook nie meer als een beste vriendin zal zien... Het maakt mij zo zwak é, soms denk ik dat ik het niet meer aankan, het is de 2e keer dat zo'n gevoel me raakt, gebroken, alleen, nutteloos,.... kvoel dan gewoon geen liefde meer.... |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Begrijpelijk typen, jij kan niet.
|
![]() |
![]() |
#4 |
little_angel
|
![]() ![]() ![]() Gisteren stelde hij me de vraag wie ik koos, hij of die andere jongen, ik zei dat ik nie wou kiezen, omdat ik met beide vriendin wil blijven.En toen ik hem een gedicht voorleesde in de klas, toen zei hij da als hij die jongen is, dat de keuze dan makkelijk gemaakt is. Vandaag zei hij dat hij kon zien wie ik koos, dat ik niet voor hem heb gekozen, en dat hij nu ook een keuze heeft gemaakt. Ik vroeg wat hij daarbij bedoelde en dan zei hij dat er tussen ons dan geen vrienschap meer bestaat. Dat hij mensen haat die met die andere overeen komen. ![]() ![]() ![]() Zou ik het ooit nog kunnen goedmaken, zonder te kiezen?hij overdrijft toch, vind je niet?hij betekend meer voor mij dan een gewone vriend. Ik ben hem kwijt denk ik bij mezelf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() X. little_angel |
![]() |