Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 April 2008, 15:39   #1
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Begrijpelijk typen, jij kan niet.
blabla1993 is offline  
Oud 25 April 2008, 17:06   #2
little_angel
little_angel

little_angel's Avatar

Standaard

ik heb het verpest denk ik....
Gisteren stelde hij me de vraag wie ik koos, hij of die andere jongen, ik zei dat ik nie wou kiezen, omdat ik met beide vriendin wil blijven.En toen ik hem een gedicht voorleesde in de klas, toen zei hij da als hij die jongen is, dat de keuze dan makkelijk gemaakt is. Vandaag zei hij dat hij kon zien wie ik koos, dat ik niet voor hem heb gekozen, en dat hij nu ook een keuze heeft gemaakt. Ik vroeg wat hij daarbij bedoelde en dan zei hij dat er tussen ons dan geen vrienschap meer bestaat. Dat hij mensen haat die met die andere overeen komen. dit is de eerste keer dat hij zo een woord tegen mij zegt. haten. Het is nog altijd mijn beste vriend maar nu zit hij tegen iedereen bezig dat hij me niet geloofd dat gedicht... ik wil niet dat hij een andere beste vriendin gaat kiezen... Ja, hij is veeleisend en ik vind dat hij overdrijft maar, ik ken diene gast al 8jaar, en opeens zegt hij dat hij een keuze heeft gemaakt om geen vriend meer te zijn.

Zou ik het ooit nog kunnen goedmaken, zonder te kiezen?hij overdrijft toch, vind je niet?hij betekend meer voor mij dan een gewone vriend. Ik ben hem kwijt denk ik bij mezelf
X.
little_angel
little_angel is offline  
Gesloten onderwerp

Berichting Regels