|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Heel erg thnx, Danielle, Hanne en Gennendorf!!
Iedereen is ook anders, mensen die dat niet (willen) zien, zijn inderdaad niks. Ik ben blij dat ik niet de enige ben wie dit soort dingen overkomt, zo kan ik iets opsteken voor hoe ik me kan gaan proberen op te stellen. Aan jullie heb ik iets. ![]() Laat ik voordat ik reageer een deel van mijn verhaal dat actueel is op tafel gooien: Over die laatste liefde. Dat meisje stuurde ik dus een roos met valentijnsdag, maar zij zei het wel heel lief te vinden, maar niet zo goed te weten wat ze ermee moest omdat ze ook al een vriend had. Goed, het is dom dat k dat niet wist, maar vele mensen hebben daarover iéts in hun MSN naam, avatar, hyves ofzo staan, maar zij werkelijk helemaal niks. - Dat kan. Als ik haar vroeg wat ze in het weekend/de vakantie had gedaan, zei ze van alles, maar ze is sinds januari niet met haar vriend iets gaan doen. - Kan ook. Zonder mijn medeweten(!) heeft een vriend van mij op een verjaardag over me gepraat en vriendinnen van het bewuste meisje zeiden dat ze eigenlijk vrijwel zeker inderdaad geen vriend heeft. Als je hier zelf achteraan zou gaan, of het er nog eens zou gaan vragen, hou je jezelf voor de gek en bén je gek. Maar ik heb nog steeds ('vriend'-cliché-)contact met haar, maar wat moet ik nou met zo iemand? |
![]() |
![]() |