|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
heb ff gegoogeld
en kijk is wa ik vond tess haar songtekst: Ooohooooh Het kan zo plots gebeuren Je neemt het maar zo als het komt Ik ga er niet om zeuren Wat ik er eerder ook van vond Oooh Yeaah Want hij, hij ziet me nu staan En ik, ik wil er echt voor gaan Woow De very first kiss Ik weet nu wat ik mis 't Was tijdens de les en het was niet expres Hij keek me lachend aan En 't was met mij gedaan Nu wil ik voor altijd met hem gaan Ik kan nu niet meer slapen Hij spookt voortdurend door mijn hoofd Hij zal me nooit verlaten Want dat heeft hij me zelf beloofd OoohhYeaah Ja hij, hij gaf me die zoen En ik, ik wist geen raad met mijn gevoel Woow De very first kiss Ik weet nu wat ik mis 't Was tijdens de les en het was niet expres Hij keek me lachend aan En 't was met mij gedaan Nu wil ik voor altijd met hem gaan Hou me vast en neem me mee Zoen me nog eens, nog een keer Met jouw lach steek jij mijn hart in brand Kan niet eten kan niet drinken 'k wil alleen in jou wegzinken Dit gevoel mag voor mij eeuwig blijven duren Woow De very first kiss Ik weet nu wat ik mis 't Was tijdens de les en het was niet expres Hij keek me lachend aan En 't was met mij gedaan Nu wil ik voor altijd met hem gaan Ooohhyeaahh Woow De very first kiss... Naaanananana Woow De very first kiss Ik weet nu wat ik mis 't Was tijdens de les en het was niet expres Hij keek me lachend aan En 't was met mij gedaan Nu wil ik voor altijd met hem gaan Woow De very first kiss Ik weet nu wat ik mis 't Was tijdens de les en het was niet expres Hij keek me lachend aan En 't was met mij gedaan Nu wil ik voor altijd met hem gaan Nu wil ik voor altijd met hem gaaaaaaan makkelijik he een lied van iemand anders pikken ![]() |
![]() |
![]() |