|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
hey iedereen
zou iemand mij kunnen zeggen hoe ik aan bladmuziek kan geraken van ballade pour adeline. of moest je het hebben zou je het mij dan kunnen doorsturen op volgende adres: sofieverbeek@live.be alvast bedankt !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Hee,
voor de fanatieke muziekverzamelaars heb ik hier een goeie site met heel veel gratis bladmuziek! http://my-piano.blogspot.com/ veel plezier ermee! ![]() x |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Wil je me uitleggen hoe ik aan de partituren kom ?! X |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben op zoek naar de bladmuziek van: Omdat Jij van Nick en Simon. Kan iemand mij dat toesturen, of weet je waar ik het kan vinden. Zou je mij kunnen antwoorden op orgellinnetjermn@hotmail.com? Alvast bedankt, |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Beste mensen,
Heeft iemand hier Sax-bladmuziek van Nederlandse popmuziek, zoals Blof, Acda & de Munnink, Veldhuys & Kemper, Marco Borsato enz..? Ik ben er namelijk al een tijd naar op zoek. Graag mailen dan naar jeroendeenik@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik maak partituren op aanvraag, van eender welk stuk, eender welk instrument! Het enige wat je moet doen is de mp3 van het lied doorsturen (of link op youtube) en dan zorg ik voor de rest! Ik schrijf zowel: - de exacte muziek van de mp3 op notenpapier - arrangementen van bestaand stukken voor specifieke ensembles - solo's uit (vooral jazz) Kwaliteit verzekerd, op zeer korte tijd, en voor een klein prijsje... Laat dit zeker niet aan je voorbijgaan! Jan Debel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Hallo!
Ik maak partituren op aanvraag, van eender welk stuk, eender welk instrument! Het enige wat je moet doen is de mp3 van het lied doorsturen (of link op youtube) en dan zorg ik voor de rest! Ik schrijf zowel: - de exacte muziek van de mp3 op notenpapier - arrangementen van bestaand stukken voor specifieke ensembles - solo's uit (vooral jazz) Kwaliteit verzekerd, op zeer korte tijd, en voor een klein prijsje... Laat dit zeker niet aan je voorbijgaan! Jan Debel |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Ik ben op zoek naar de bladmuziek van 'The Second Star to the Right' van Peter Pan voor gitaar (de melodie, niet de akkoorden) of piano.. Ook andere liedjes uit Peter Pan zijn welkom.
Wie kan mij helpen? white_lighter3@hotmail.com Laatst aangepast door Maylie : 30 August 2008 om 19:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
hallo,
Ik moet voor school op het keyboard een stuk spelen. Nu wil ik graag het thema van 'pirates of the caribbean' spelen, want dat vind ik erg mooi. Op internet kan ik echter alleen youtube filmpjes vinden óf partituren met accoorden. Dat is nog veeeeeeeel te hoog gegrepen voor mij! Ik moet echt een héle simpele versie hebben! Is er iemand die dit voor me heeft, of weet waar ik dit kan vinden? Er is natuurlijk wél een beetje haast mee, want voor t eind van de periode moet ik t natuurlijk wél foutloos kunnen spelen! ![]() Alvast hartstikke bedankt! ![]() Bjol bjornoldenburger@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]()
HAllo,
Wat noem jij een klein prijsje?? Dirk Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Hoi
Wie kan (of heeft misschien zelf) de gitaar akkoorden vinden van dit nummer? George michael - Hand to mouth de lyrics zijn makkelijk te vinden maar de (juiste) gitaar akkoorden kan ik niet vinden. Ik ben benieuwd wie het wel lukt. Groetjes, peter Laatst aangepast door petb : 27 September 2008 om 14:45 Reden: spelling |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
dus dat in zeer korte tijd mag er wel vanaf gehaald worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Beste Jandebel,
Kunt u mij mailen of mij uw mailadres geven? Dan kunnen we erover verder praten, ik heb wel interesse. MvG, J.Deenik |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
hoi hoi
ik heb gezien dat hier al iemand naar de partituur van Raymond van het groenewoud 'twee meisjes' heeft gevraagd... Moest iemand die hebben, kan je die dan ook naar mij doorsturen?! eva_reijmen@hotmail.com heel erg bedankt!! Eva |
![]() |
![]() |