Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 7 December 2008, 17:48   #11
microsoftman
bleach is da shizz xD

microsoftman's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Maraska Bekijk Bericht
Ik weet trouwens ook niet wat jij onder n00b verstaat, maar als ik zo zie dat jij zegt dat die gast die Flyff chill vind een noob is, heb je duidelijk geen idee wat de definitie van het woordje noob is.
Noob is iemand die ergens wel WAT van afweet, maar heel weinig. Een noob wil doet er geen flikker aan om iets meer dan het weinige dat hij van een bepaalde game, forum, etc. weet te leren. Noobs verwachten ook dat iemand anders hun kont afvegen, in de vorm van dat andere mensen iets voor hun doen, maar dat de noobs er met de eer en/of prijs vandoor gaan.

Dus als jij zegt dat die gast een n00b is omdat hij Flyff leuk vind, maak je jezelf alleen maar belachelijk. Een meer passende woord voor die gast is ''dwaas''.
sorry maar euhm
En dit is een FlyFF-dialect or just stupidity?
dit chill?
sorry hoor voor mij is da ni chill.
en da iemand het een kut spel vind die is een noob ja omdat hij nog niet ver genoeg is gegaan met het spel

Berichting Regels