|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Julio Senior.
|
Is wel slecht maarja
Ik sterf er iig niet aan..Is dodelijk voor mn Toetsenbord, Daar word aardig wat op los geramd.. Maar niet voor een mens
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Banned
|
Citaat:
![]() Niet voor een mens, zegt-ie. Ik vind dit zo dom, ik ga er niet eens op in. Ik heb nu al genoeg idiote posts van jou doorgespit. Waaronder degene waaruit je hermafrodiet blijkt te zijn. ![]() OT: Niet mee eens. Gamen is veel minder verslavend dan drugs. Drugs bestaan uit chemicalien, waaronder verslavende. Gamen heeft natuurlijk verslavende factoren. Maar het maakt je iig niet afhankelijk van iets. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Jawel, je wordt geestelijk afhankelijk van een game.
Sommige drugs zijn ook geestelijk verslavend, sommige lichamelijk (da's wat jij zegt, met stoffen waar je lichaam gewend aan raakt), sommige beide. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banned
|
Citaat:
Het lijkt mij logischer dat chemische stoffen verslavender zijn dan geestelijke afhankelijkheid. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
Zoals je zegt verschilt dat dus per persoon. Gamen kán dus ook erg verslavend zijn. Het verschil met (sommige) drugs is dat een gameverslaving niet ongezond is en dus niet gevaarlijk is.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Banned
|
Citaat:
![]() Gamen is inderdaad wel minder gevaarlijk dan drugs. |