|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Visitor Message Moderator
|
![]()
Hij zegt toch géén neus, dus dan kannie niet misvormd zijn, aangezien je d'r geen meer hebt.
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ik had ook wel een leuke laatst:
Ik voetbalde op hoog niveau en toen raakte ik mijn been kwijt door een auto ongeluk. Ik kreeg een prothese. naar het ziekenhuis en toen hadden ze de prothese erop gezet, waarna ik naar het 'G' voetbal team moest, (voor die rolstoelklanten.) Ik mocht niet meer meedoen omdat ze het er verkeerd om op hadden gezet, ![]()
![]() |
#3 | |
Julio Senior.
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Fantasie is der wel blijkbaar ![]() ![]() [/QUOTE]omdat ze het er verkeerd om op hadden gezet, ![]() Met het voet boven of met de voet naar achter ? Uitleg graag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Met het voet boven of met de voet naar achter ? Uitleg graag ![]() nou kijk, ze hadden hem er dus zodanig verkeerd om opgezet dat mijn voet aan de andere kant zat. Echt niet cool, ik droom de laatste tijd wel meer. ![]() + Dat ik laatst nog droomde dat ik de auto van me pa in elkaar reed.
![]() |
![]() |
#5 |
Julio Senior.
|
![]()
Met het voet boven of met de voet naar achter ? Uitleg graag
![]() nou kijk, ze hadden hem er dus zodanig verkeerd om opgezet dat mijn voet aan de andere kant zat. Echt niet cool, ik droom de laatste tijd wel meer. ![]() + Dat ik laatst nog droomde dat ik de auto van me pa in elkaar reed.[/QUOTE] Heb je je rijbewijs ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
nou kijk, ze hadden hem er dus zodanig verkeerd om opgezet dat mijn voet aan de andere kant zat. Echt niet cool, ik droom de laatste tijd wel meer. ![]() + Dat ik laatst nog droomde dat ik de auto van me pa in elkaar reed.[/QUOTE] Heb je je rijbewijs ? ![]() Nee. ![]() Citaat:
![]() |