|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben al een lange tijd aan het zoeken naar bladmuziek van "Ik heb je lief" van Paul de Leeuw, en van "De Pijn is weg" van Paul de Leeuw. Deze graag voor Trompet/Bariton (in Bes dus). Wie deze heeft, graag een mail sturen naar: servewouters[AT]hotmail[PUNT]com [AT] vervangen door "@" [PUNT] vervangen door "." Alvast bedankt !!! Mvg, Servé Laatst aangepast door servé : 7 March 2009 om 16:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
pastafari
|
![]()
ja idd. raar, normaal kan dit wel
edit: en ik kan het nog wel gewoon dus volgens mij kon je gewoon het knopje niet vinden
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben inmiddels voorzien van beide liedjes, waarvoor mij dank !!! Ik kom jullie nog 1 keer lastig vallen ![]() Heeft er iemand de bladmuziek van "Blijf Bij Mij" van Paul de Leeuw ??? Deze dan graag voor piano ![]() Wie deze heeft, graag een mail sturen naar: servewouters[AT]hotmail[PUNT]com [AT] vervangen door "@" [PUNT] vervangen door "." Mvg, Servé Ja, ik heb inmiddels de "edit-knop" gevonden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Heey!
Ik ben op zoek naar bladmuziek van "Krezip - All my life" Kan iemand mij hieraan helpen? Mijn email is tatjimmy@hotmail.com Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |