|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Tip1 : niet uppen.
Tip2 : vraag het gewoon. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]() Verder nog wat tips? heb nog wat meer nodig, want ik durf het nog steeds niet tegen mijn ouders te zeggen , zingen wil ik heel graag, en ik vind het leuk om te doen enz. maar ik wil niet tegen familie ofzo zeggen dat ik graag zing. liefst krijg ik dan gewoon zo wat tips, zodat ik mezelf kan verbeteren ![]() want ik wil niet dat ze gaan vragen zing eens wat, zoals ik hiervoor al zei! ![]() ![]() Iemand nog tips? p.s. niet van gewoon vragen, want dat durf ik toch niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
F0rum God +
|
![]()
dan zijn we klaar, want dat is het enige wat je kan helpen wil je echt iets met je talent doen.
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Maar misschien google en dan gewoon zangles intikken? Krijg je misschien nog online dingen te vinden ofzo... Neem trouwens een stukje op en plant het hier neer ![]() |
|
![]() |
![]() |