|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#26 |
|
Lid
Geregistreerd op: 20 May 2009
Berichten: 585
|
Ik ga mijn leven niet opofferen voor mensen die ik niet ken. En de wereld is toch al overbevolkt. Dus ook dat maakt niet uit... (ook al zijn het er maar 10)
|
|
|
|