|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#30 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Van Dale woordenboeken. Wat jij doet, is: je zeurt! zie: -er bestaan hier geen goeie Belgische / Nederlandse websites voor waar 'k wat aan heb -Als je dit gaat afdoen als "gezever" heb je de verkeerde persoon voor -Ook, twee maanden zomer in dit fucking huis; -ik wil het ni meer -plus is m'n volgende bezoek bij die psych ergens eind Augustus -Ga je 's inbeelden, oh lolz, dat kun je ni. Dit allemaal in een comment, knap gedaan joh ![]() -Van Sipralexa kun je in zeldzame gevallen manisch worden, en als ik geen stemmen hoor of praat met iemand denk ik dat er een uitvergrote kans bestaat dat het opnieuw zover komt. help. -Wou ook nog vragen, als er overdag niemand op MSN komt of AIM... Hoe niet gestoord worden van gebrek aan sociale interactie en online chat ? -Ik weet, dat bedoelde ik ook... Psychisch lig ik overhoop. -_-" Verder had ik geen zin meer. maar conclusie, gij bent een zeveraar ofzeuw. ![]() Don't try to discuss, want de bewijzen liggen op tafel ![]() |
|
![]() |