|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Super Lid
|
Degene die nu nog gaat lopen zeiken op chitesel, die krijgt van mij gelijk een ban van een week. Alle beledigende posts na 22.45 uur op 15 december zijn dus de sjaak.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
filmmarathon!
kan ik echt daaaagenlang doen!of van die standaard dingen.. uhm. kussengevecht. opmaak ding. .. modeshow. ofzo. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
BDSM topic was ergens anders hè.
|
|
|
#4 | |
|
Banned
|
Citaat:
het is ook leuk om anderen mensen een beetje hartelijk te ontvangen. maar het is ook zoiets om je als deel van 't personeel voor te doen. tenzij dat ook zo is, dan slik ik mijn woorden in. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Heb alleen mezelf de taak opgegeven om mensen beetje leuker te ontvangen aan gebrek van dat persoon. Daarom dat je mij ook ziet zeggen: Persoon voor.... en niet, mod/beheerder etc etc...En om eerlijk te zijn heb het al 20x gezegd komen er wel toevallig veel nieuwe mensen de laatste tijd ![]() Jij ook niet (meer) ![]() Ot dan maar: uitgaan, bios, uiteten?, sneeuwballengevecht
Laatst aangepast door Chitesel : 21 December 2009 om 07:59 |
|
|
|
|