|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#7 |
pastafari
|
![]()
Hallo! ik zou willen vragen of jullie misschien deze enquete voor mij willen invullen, het gaat over jongerentaal, iedereen mag hem invullen, dus als je ouders hebt die hem in willen vullen, heel graag!
jullie zouden me ontzettend helpen! Naam hoef je natuurlijk niet in te vullen als je dat niet wilt! DANKJEWEL Naam: tommie Leeftijd 16! Woonplaats: In de buurt van breda Opleidingsniveau: vwo Heeft u kinderen? Ja/nee ![]() Zo ja, hoe oud? 17 en 19 Dit onderzoek gaat over jongerentaal, over het verschil in woordenschat tussen jongeren en volwassen. Wat betekenen deze woorden volgens u? 1. Eloquent goed kunnen lullen 2. Kerstenen kouwe tenen 3. Abominabel lelijk 4. Conventioneel gewoon 5. Gracieus stylo 6. Denigreren blank worden 7. Appreciλren waarderen 8. Prevelen in je zelf praten (eng) 9. Repliceren namaken 10. Lazeren met een lazer iets doen En wat betekenen deze woorden volgens u? 1. Fucking neukend 2. Kut vagina 3. Chillen relaxen 4. Atten ![]() 5. Masterlijk meesterlijk ![]() 6. Bitch trut 7. Chickie chi meid 8. Player pimp 9. Dude kerel 10. Shotten shotje nemen? ![]()