|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
Het gaat ons niet om die cadeau's al is het wel fijn soms. Minder zeuren, dat probeer ik wel, maar als ik mijn vriendin vaker niet zie dan wel, dan zeur je toch automatisch? Ik weet gwn niet op welke manier ik meer bij haar kan zijn. Ik kan ze echt niet missen want ik ben zo graag bij haar!
![]() Maar ze laat mij precies tonen dat als we samen zijn het leuk is, en als we niet samen zijn het nu eenmaal zo is. Dat haar dat niet kan schelen.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#3 | |
|
Lid
|
Citaat:
Het probleem dat zich vormt is dat we niet vaak samen kunnen zijn. En dat ze mij laat merken dat als we niet samen zijn het nu eenmaal zo is, dat ze er precies niet voor vecht om bij elkaar te zijn. Daar gaat deze topic over, niet over die cadeau's ![]() Ik heb echt hulp nodig want ik zie dat meisje doodgraag. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Ze kan gewoon logisch nadenken en ziet dat het geen zin heeft alles overhoop te liggen gooien om maar iets vaker met jou te zijn.
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
Dus moet ik het zomaar aanvaarden dat iedereen van mijn vrienden altijd samen is en dat ik als enige altijd alleen overal naartoe moet zonder mijn vriendin. Ik snap er echt niets meer van..
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
Ja, je vriendin is geen modeartikel dat zomaar ff daar kan zijn zodat jij kan zijn als de rest. Jezus knul, denk eens na. >_>
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
Ze is gewoon praktisch. Als zij zelf inziet dat het er niet inzit om vaker bij jou te zijn (zij zal dat beter weten dan jij lijkt me), dan heeft het geen zin dat jij daar over blijft zeuren. En misschien is het helemaal niet slecht om wat minder bij elkaar te zijn, dan zijn de momenten dat je wél bij elkaar bent juist beter.
|
|
|
#8 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
Omdat het niet fijn is dat juist jij die persoon bent die overal altijd alleen staat. Waarom heb je een vriendin als je jong bent. Om samen van het leven te genieten en elkaar te steunen in alles en nog wat. Ik heb het gevoel dat ik met niemand samen ben. Voor die weinige keren dat we samen zijn. Ik zie mijn beste vriendin zelfs nog meer :s
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Lid
|
Citaat:
|