|
|||||||
| School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#5 |
|
Lid
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
|
Omdat ik geen geld ga uitgeven wat niet van mij is.
En die (bijna) 4% rente is ook niet echt een lokkertje. Ik zit er niet om verlegen maar het zou alleen handig zijn als ik dat wel kreeg.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee. |
|
|
|