|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Cool
|
![]()
ja nee, met de medicijnen die ik nu slik kan ik niet int ziekenhuis komen.
en ik wou geen 'mooi verhaaltje' zoals je t noemt, vertellen. Ik doel alleen op het feit dat ik ook medicijnen heb gehad vroeger waarbij ik met een biertje of 6 zegmaar (beetje gemiddeld genomen voor avondje uit) al goed ziek kon worden, ff gedramatiseerd met IC. Maar ik bedoelde het niet al te letterlijk. Wat de exacte medicijnstof is, kan ik je op dit moment niet zeggen. Het was een redelijk sterke morfine. En ik vind het zelf niet fijn omdat soort dingen zo op een forum te knikkeren, omdat je dan soms van die mensen hebt die t niet snappen of denken dat je er stoer over wilt praten, wat niet mn bedoeling is ofzo. Daarom zeg ik t liever niet, omdat t voor mijn gevoel niet veel toevoegt
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 | |
Cool
|
![]() Citaat:
mensen die denken dat ik stoer wil doen met half-waarheden daarom wou ik er liever niks over kwijt
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Het gaat mij niet om het stoerdoen, maar om het feit alleen al dat je vaag loopt te doen over dat soort dingen.
Ik kan trouwens niet bedenken welk doel, behalve stoerdoen, dat zou hebben.