|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
Bekijk resultaten enquête: Wat denk jij? | |||
Petten kunnen niet, regels zijn regels. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 15,15% |
Petten moeten kunnen. |
16 | 48,48% |
Het kan me geen reet schelen. |
11 | 33,33% |
Anders, namelijk.. |
1 | 3,03% |
Stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#32 |
Wegens zeiken gewijzigt
|
![]()
das een goede vraag.
Ik geloof in god omdat ik teneerste zo ben opgevoed,en ten tweede er zijn weldegelijk bewijzen gevonden dat sommige dingen in de bijbel waargebeurd zijn zo zijn er bijvoorbeeld koetsen in de rode zee gevonden die Mozes achterna gingen door de zee (die hij in tweeen splitste) op weg naar het heilige land. En omdat ik het gevoel heb bij sommige dingen bijvoorbeeld als ik bid dat er echt iemand is die er luistert en me soms helpt met dingen dit klinkt heel raar en is eigelijk niet te verklaren maar zo voel ik het. ohja en of de koran dikker is volgens mij niet,de koran bestaat net als de bijbel uit het oude testament (dit is in beide geloven exact het zelfde boek) alleen geloven christenen dat jezus de verlosser was en de islam niet,ze geloven wel dat hij een profeet was. Mohammed is ook een profeet tot nu toe de profeet van de moslims maar niet de verlosser die moet nog komen volgens de koran. Het nieuwe testament(voor de christennen is geschreven door de discipelen van jezus) De Koran is geschreven door mohammed dacht ik want mohammed had eerst geen volgelingen en was getrouwd met een rijke vrouwelijke handelaar hij heeft toen berricht gehad van god(allah is exact hetzelfde).Toen heeft hij soldaten in gehuurd en heeft hij mecka bestormd en veroverd wat eerst een christelijke stad was,en compleet geislammiseert en alle mensen die niet wilde overstappen op de islam werden vermoord toen dertijd heten islamieten mohammedanen omdat ze mohammed volgde. |
![]() |
![]() |