|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
verzekering: 10 euro, maar daar houd ik na het 1e jaar mee op komt op 42,50 pm en daarna 40 pm (precies mn kleedgeld wat ik in april weer krijg, dus komt mooi uit) Hij is nu trouwens al weer goedkoper te krijgen hoor. Ja wat krijg ik er voor terug, msn altijd en overal en andere dingen die je op internet wilt doen. Bijna onbeperkt smsen, veel sneller smsen. Gratis toepassingen downloaden met ovi en hij geeft telkens zelf aan als er updates zijn. hoe de muziekspeler is weet ik nog niet, want heb nog geen tijd gehad om er iets op te zetten. Camera is prima, wel 1 minpuntje: wel een flitser, maar geen zaklampfunctie, of ik heb em nog niet kunnen vinden. Ohja en smsen met 1 hand zou ik heel knap vinden met zo'n mob ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Cool
|
![]()
hoe kan jij sneller smsen
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
qwerty
![]() Ohja en ik weet niet of dit iets nieuws is, mr voor mij wel iig; Je hoeft geen nummer meer op te zoeken als je een sms wilt sturen, je typt gewoon de naam in waaronder diegene in je lijst staat Laatst aangepast door Vlinder : 17 February 2010 om 18:26 |
![]() |