|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#10 |
|
Wegens zeiken gewijzigt
Geregistreerd op: 9 February 2010
Locatie: op je lip
Berichten: 1.298
|
als je lang haar heb is een haarband toch normaal?
OT groene trui jack en jones horloge oozoo donkerbruin spuiker broek met gaten er in cipo & baxx grijs met groen t-shirt adidas bruine schoenen van bommel oorbellen van die diamantjes bruine haarbant zwarte riem petroll armband bruin van H&M
__________________
Luctor et emergo.Veritas aéquitas. Grootste prutser - forumawards 2010 favoriete newbie - forumawards 2010 |
|
|
|