Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 March 2010, 16:11   #1
Manuelaatje
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door little_angel Bekijk Bericht
Ik herken me wel in jou. Het is goed dat je volgende week weer gaat.
Is het nu wat stabieler bij jou? Het is erg moeilijk om te stoppen als je daar al niet stabiel kunt zijn. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor voeding. Mijn eetpatroon is ook slecht en vroeger deed ik ook wat jij doet.
Je moeder kun je misschien 1 keer beliegen maar een 2e keer helpt dat zeker niet. Ze weet dat je snijdt en ze is ook niet heel naïf.
Die wonde zal wel genezen als je ze goed verzorgt en niet ontsteekt.
Weten nog andere mensen van wat je doet?
nee niemand...... dankjewel ik hoop dat ik van die ene geen litteken overhoud mijn moeder heeft nog niets gezien omdat ik vooral in m'n liezen snijd..... en een paar op mijn arm van de meeste zie je niks meer, alleen die op mijn arm die is bijna weg alleen nog wat rood en je ziet licht een streepje die is pas 2 dagen oud ik hoop dat ik hier geen litteken aan overhoud... denkje wel??

heel erg bedankt dat je me zo helpt trouwens
Manuelaatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2010, 16:29   #2
little_angel
little_angel

little_angel's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Manuelaatje Bekijk Bericht
nee niemand...... dankjewel ik hoop dat ik van die ene geen litteken overhoud mijn moeder heeft nog niets gezien omdat ik vooral in m'n liezen snijd..... en een paar op mijn arm van de meeste zie je niks meer, alleen die op mijn arm die is bijna weg alleen nog wat rood en je ziet licht een streepje die is pas 2 dagen oud ik hoop dat ik hier geen litteken aan overhoud... denkje wel??

heel erg bedankt dat je me zo helpt trouwens
Hmm, dat is dan best moeilijk voor jou. Zouden een vriend/vriendin je begrijpen, denk je? De kans dat je moeder dat daar gaat zien is dan wel klein. Vroeger deed ik het daar ook, maar zorg wel dat je wondjes geen sporen na laten. (dat het bv. niet bloedt of andere vloeistof ofz afscheidt op je slipje )
In winter, bijna lente is het ook moeilijk om ze op te merken. In de zomer is het wel moeilijker natuurlijk, en het is vrij raar om daar een streepje van het een of ander te hebben. (moest die dan duidelijk zijn.)
Ik zou toch opletten, en moest je moeder het ooit ontdekken zou ik wel de waarheid zeggen. Zo weet ze dat je haar in vertrouwen neemt.

Oh, dat is graag gedaan.
little_angel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels