|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
mischien is mijn maag zo klein dat hij vol is na 1 broodje kaas weet jij veel
![]() anyway ik ga naar me nest, morgen om 6 uur op voor mijn stage! Mazzol
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Nee, dat heet gewoon Anorexia volgens mij.
![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Toevallig zag ik dit nog even en ik vind dit een grove beschuldiging! je hebt geen idee waar je het over hebt! Vind het echt heel erg stijlloos dit. Ik ben 10 kilo te zwaar namenlijk en krijg medishe hulp hiervoor. Ik heb galstenen dus mijn gal werkt niet goed waardoor het vet wat er in mijn lichaam komt niet goed neergebroken word en het in mijn lichaam blijft. Ik moet heel erg op mijn dieet letten... Dus alsjeblieft voor je zulke dingen naar iemand zijn hoofd gooit denk na!
Verder no hard feelings want je wist het niet. Maar stel je zei dit tegen iemand die wel Anorexia heeft dan weet je niet wat diegene nu zou doen. Het is een ernstige ziekte namenlijk.
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
I am bored
|
![]() Citaat:
![]() owja en als je galstenen hebt moet je juist geen vette dingen eten, 3x raden wat kaas is ![]() Anorexia is geen ziekte maar een psychische aandoening
![]() |
![]() |
#6 | |
Cool
|
![]() Citaat:
![]() ennem, wie zegt dat haar gal ook niet meteen goed werkt? en dat dikgedrukte is mierrenneuken ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
I am bored
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
En nee dat betekend niet meteen dat je gal niet goed werkt maar dat zei ik ook niet, MIJN gal werkt niet goed en dat is wat ik zei. En idd je moet geen vette dingen eten, maar aangezien ik bijna nooit kaas eet mag ik het wel is (ookal vind jij van niet mijn dokter vind het ok en ik luister eerder naar hem dan naar jou! ) Trouwens, ik heb dit dus dus denk dat ik er wat meer over weet dan jij wat er met mij fout is enzo.. Ik heb verschillende dieeten gehad dus weet genoeg hierover en je hoeft me niet te vertellen wat ik wel of niet moet eten en dat ik fout ben of iets dergelijks... Ik krijg profesionele hulp zoals ik al zei, en ben al bijna beter. Anorexia word wel gezien als ziekte aangezien een psychise aandoening ook gezien word als ziekte. Tik maar in op google, Anorexia, ziekte. Je krijgt genoeg (officiele) websites te zien die Anorexia als ziekte bestempelen. Ook als je het woord ziekte niet typt vind je genoeg sites die het toch een ziekte noemen.
![]() |