Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 2 May 2010, 09:02   #1
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Thumbs down Das rot

Ok,tijdje geleden had ik een nieuwe vriendin,maar ipv het rustig aan te doen,kwam ze onmiddelijk 2weken bij me logeren. Ik stond dit toe omdat ik wist dat ze het thuis niet gemakkelijk had met haar ouders.
Dat rustig aan doen zat er dus niet in, en na die 2weken verhuisde ik om samen te gaan wonen met een vriend (omwille van het financieel gemakkelijker te hebben) maar dan moest zij uiteraard terug thuis gaan leven. Kort daarna zijn we uit elkaar gegaan maar wel vrienden gebleven, gevoelens waren er nog steeds maar het ging allemaal te snel. Inmiddels was zij ook in haar eigen appartement ingetrokken en we kwamen terug dichter bij elkaar.
Samen slapen en lief doen tegen mekaar als we alleen waren en in het openbaar gewoon vrienden,ookal wist de rest van onze vriendenkring ervan.
Uiteraard moest er iemand op een punt komen en zeggen "Ofwel zijn we een koppel,ofwel zijn we vrienden,maar niet ergens tussenin".
Fair enough, daar kon ik mee leven,we waren het nu eigenlijk wel rustig aan aan het doen,en ik dacht dat het wel het proberen waard kon zijn. het enige dat me tegenhield was dat ik wel wat dingen aan men hoofd heb die haar serieus kunnen kwetsen(en zij weet daarvan),plus dat ik haar eigenlijk ook niet volledig vertrouwde. Zij was btw een van de eersten waarvan ik niet zeker wist of ik haar kon vertrouwen.

Nu eergisteren zaten we op café en omdat ik de volgende dag heel vroeg op moest voor men werk,ging ik vroeg naar huis,en omdat ik vlak achter de hoek woon kwam zij even mee om er nog over te praten. Zij geeft me dan een uitleg waarin ze duidelijk maakt dat ze een relatie wil en op me wacht en voor me wilt gaan. Ik had wat gedronken en had zoiets van "nu kan ik daar niet over beslissen" en dat wist ze ook,dus we gingen het er gisteren over hebben.

Nu hoorde ik gisteren van de serveuse in de bar dat dat meisje het nog zeer laat had gemaakt,ze ongelooflijk zat was en ze met een of andere knul naar bed was geweest. Maar als dat waar was begreep ik niet waarom ze me diezelfde avond zo probeerde te overtuigen van haar liefde,of waarom ze me daarna nog had lastig gevallen met lieve smsjes en dergelijke. Ze kwam gisterenavond nog langs en dan heb ik haar geconfronteerd.

Het bleek waar te zijn en ja je kent dat ze was aan het huilen en zoveel spijt en ze had gedronken en het was dom...Maar ik vind het bullshit en voel me gwn gekwetst.

Nu weet ik echt niet wat ik met haar moet aanvangen,ze vraagt vergiffenis en ze wil nog een kans,ookal weet ze dat ze het absoluut verknoeid heeft.

Tering dit was echt lang om te typen maar ik wou het gwn met iemand delen want ik vertel dit niet tegen men vrienden want ik heb er geen behoefte aan om dat meisje een slechte rep te geven,plus ik wil jullie meningen wel horen

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels