|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
Bekijk resultaten enquête: Wat stem jij? | |||
D66 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
VVD |
1 | 14,29% |
PVDA |
1 | 14,29% |
Groenlinks |
1 | 14,29% |
PVV |
3 | 42,86% |
CDA |
0 | 0% |
Christenunie |
0 | 0% |
SP |
1 | 14,29% |
TON |
0 | 0% |
Anders.. |
0 | 0% |
Stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Dat volk is gewoon een probleem. Niet de Marokkanen, maar degenen die zoiets omarmen en gewoon te softy zijn om een land te besturen. Ik moet het even beter verwoorden.
Zoals ik Femke Halsema zie is ze meer begaan met plantjes en dingetjes dan met de mensen. De meeste linkse partijen zijn slap en zeikerig maar Groenlinks is dus gewoon een slap aftreksel van een milieubeweging. Sinds ze in Utrecht goede zaken gedaan hebben met de verkiezingen kost een dag parkeren in de stad €28,- Kan allemaal natuurlijk, want die lui gaan overal op de fiets naartoe. ![]() Daarnaast denken ze samen met de flora en faunawet even het jagen de kop in te drukken omdat je alles moet gaan tellen. Nu mogen er bijvoorbeeld geen reigers of ganzen geschoten worden omdat er te weinig zijn. Die gasten met hun brilletje en coupe-de-wanhoop hebben zelf nog nooit een vogel gezien en gaan dan wel even bepalen wat jij wel en niet mag doen. En dan Pechtold. Dat is gewoon een engerd die net wat teveel op het individu gericht is. Het is onderhand de grootste homopartij van Europa geworden en dat zit me wel dwars. Die vent heeft zelf nog net geen jurk aan. Het enige waar D66 goed in is, is lekker in de oppositie blijven en af en toe wat schalks roepen waardoor andere kamerleden weer eens moeten lachen.