|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Als je de tap gewoon vol open gooist en je glas er schuin in hangt is tappen geen kunst.
![]() |
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Dat je je spatel niet moet aftikken omdat anders het water-film laagje verbroken wordt en dat je dan niet een mooi bol effect krijgt van het schuim na het afschuimen en er grote luchtbellen in komen. Dat je je glas niet moet leegschudden als je het hebt gespoeld omdat dan ook het water-film laagje wordt verbroken en je geen goede schuimkraag krijgt. Dat je de tap 1e sec. open moet houden zodat de prop eruit is, en je de tap in 1x open en dicht moet gooien omdat je anders een deel alleen schuim uit je tap krijgt. Dat je glas nooit onder de tap mag zetten. De meeste zijn basisdingen, maar toch blijft het handig en leuk om van 10 tot 3 dit te leren en elk biertje te mogen zuipen ![]() Om iedereen te verwennen, biertje van mij. Ik tap ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Cool
|
![]() Citaat:
al dat dikgedrukte weet ik ja en dat zonder een cursus ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Ja, of je doet niet moeilijk, 'tis fucking bier.
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Cool
|
![]()
ik denk dat ik vaker een biertje getapt heb dan jij
![]() zo'n cursus is net als je rijbewijs halen.. je weet hoe alles moet enzo.. je bent officieel geslaagd, je mag tappen/autorijden.. maar het echt kunnen leer je pas in de jaren erna