|
|||||||
| Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#20 |
|
newbie
Geregistreerd op: 4 April 2010
Locatie: huizen
Berichten: 971
|
nog 1 vrag is 3 maanden niet een beetje lange bantijd?
e is er een uitleg aan shade gegeven ? |
|
|